6 sept. 2015

Hoinărind pe o altă jumătate de hartă

Când m-am urcat ieri în avion, mi-am promis să las depresia și gândurile întunecate la București. 
Astăzi stau dezarmată și cu lacrimi de fericire în ochi, sus pe coastă în Lima, în fața facinantului Pacific. Este copleșitor. Sunt aici, acum, îndrăgostită instant de ocean, de acest acum și aici. Sus pe coastă sunt clădirile, cele mai multe luxoase. Jos se unduiește șoseaua. Oceanul e gălagios, aproape ca nu se aude altceva decât vuiet de valuri. Sunt mică și fericită aici sus, cu priveliștea asta superbă. Și miroase a mare, a alge, a sare. Respir apă cu sare și sunt în pace. 
Am ieșit să mă plimb doar un pic și acum simt că nu mai pot să plec de aici, de lângă ocean. 
I live in this dream. Acum și aici. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu