4 dec. 2014

Iarna

Si-a inceput asa, din prima, din prima zi, direct cu fulgi. Despre frig stiam deja, venise de asta-toamna. Despre ea, despre iarna si fulgii ei cu miile am aflat de la un nene si o tanti pe randul de scaune din spatele mele, la poarta de imbarcare din Dusseldorf. Aveam conexiune de la Berlin, unde fusese un frig tare aprig si un gri apasat, dar si o petrecere frumoasa si oameni foarte dragi. 
Dar cum termometrul nu-mi spune mai putin de zero sau minus unu, "si toamna si iarna coboar-amandoua, si ploau si ninge si ninge si ploua" si e mare mizerie afara, mare de tot, plus un vant enervant la culme. Vremea asta e nicicum. 

Am canapea noua si-am aruncat 90% din mobila din sufragerie. E ca o gura de aer proaspat. 
Acum ar trebui sa ma bag in pat sa dorm. Si chiar o s-o fac. Noapte buna 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu