5 sept. 2014

Jurnal de bord

Primul zbor peste ocean, primul zbor mai lung de 3 ore. Lung intr-adevar, iar cu somnul nu ma impac foarte bine intr-un scaun mai ales pe distante lungi. Am avut un coleg de loc chilian si vorbaret si cam agitat. Am sperat ca daca imi aleg loc la culoar, ca sa nu deranjez eu pe altii, voi avea parte de un zbor cat de cat linistit. Colegul insa nu a avut stare. Oferta de filme de la Air France era slabuta. Am vazut "Divergent" si jumatate din "The Fault in Our Stars".
La aterizare in Santiago merita sa ai un loc la fereastra, pentru ca timp de 20 de minute planezi paralel cu Anzii Cordilieri, spectaculosi si inzapeziti. 
Am inteles care e treaba cu jetlag-ul, cand a sunat alarma de trezire la 7 seara, pe care am inchis-o si am adormit la loc, desi la ora 8 trebuia  fiu deja undeva. Pana la urma s-a rezolvat totul cu o ora intarziere.
In Santiago e frig, de abia scoate nasul primavara. Imi plac copacii de abia infloriti, dar nu-mi place c-am adus ploaia cu mine din Romania. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu