22 nov. 2012

plaga craciunului

ma joc "plague" pe telefon. de aici si titlul de mai sus. am spus mai multe despre craciun, de-a lungul anilor, pe acest blog, si totusi nu ma pot obsnui cu haosul ce va urma.
anul asta observ ca plaga sarbatorilor a inceput mai devreme ca niciodata (12 oct, in londra, pe gatwick, m-am socat adanc cand am vazut primii brazi cu globuri, eu fiind inca ingropata in vara).
pe aici pe acasa ne-a infectat in noiembrie. azi mi s-a parut deja de nesuportat: doua mesh-uri on aceeasi intersectie, unul pt un film romanesc de craciun, altul pentru un mall. am simtit un fel de semi-greata. si cu cat mai lunga plaga, cu atat mai isterica anunge sa fie in zilele sarbatorilor propriu zise.
mi-e dor de un craciun facut de mine, dupa regulile mele si care se simte, inocent, de abia dupa 20 decembrie.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu