24 ian. 2012

acum


ninge iar, cam furios. sper sa se topeasca, dar a scazut temperatura si a inceput sa se aseze un pic. 
nu prea stiu ce sa zic.
sambata a fost frumos, dar e de ajuns, vorba internetului "i wish it would snow, so i can complain about the snow"

ma uit la star wars, 'episode 5 the empire strikes back'. multa zapada si pe acolo. am tras draperiile. mi-e tare teama ca ninsoarea de afara o sa traga cu ochiul la star wars si-o sa vrea sa se transforme in blizzard, ca-n film. asta ar mai trebui!

tocmai mi-am facut limonada dintr-o lamaie si-un grapefruit, si betisoare de morcov, sa rontai cat ma uit la film.

in ton cu evenimentele social-politice care vibreaza prin tara de la inceputul anului, urez un sincer si cu pathos 'huooooooooooooo' conationalilor mei, a caror lipsa de civilizatie, educatie, bun simt si maniere ma fac sa stau cat mai mult in casa, dar si politicienilor si guvernantilor. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu