29 iul. 2011

oamenii care grabesc vara


ca sa fim intelesi: urasc vara ca anotimp propriu-zis, mai ales cand sunt in oras, cu zgomot, praf, asfalt incins si exagerat de multa lume in parc. ador insa senzatia, starea de vara, care e undeva dincolo de temperatura, si vine mai ales din lumina si culoare.
anul acesta ma bucur de vara mai mult online, la adapostul si relaxarea aerului conditionat. poze de vara cu mare, soare, pahare de pline ochi cu limonada, nisip, valuri, mult galben si portocaliu. o fi ea o vara fabricata , dar e in mine, imi face zilele mai prietenoase si e mult mai placuta decat vara de dincolo de fereastra.
scot nasul afara mai ales cand e furtuna...asta e cel mai solid motiv a noului meu mod de a place vara...furtunile, fulgerele, norii...cat mai multi, ciudati, intunecati...

imi displac total oamenii care gata au si expediat vara. se uita ca bezmeticii in calendar si intre doua barfe mici infiltreaza un oftat si-un "gata e 22 iulie...s-a dus vara". pai cum sa spui asa ceva in mijlocul mijlocului verii? cum sa faci pachet si sa trimiti vara cu dhl-ul in atata graba, cand vara e instalata bine mersi pretutindeni? cand ii aud, ma incrunt si ma pregatesc sa-i cert, insa ii las pe ei singuri cu iluzia ca vara e deja in cutia postala...si-mi mormai in cap ca vara mea incepe in mai si se termina in octombrie.

1 comentarii:

alexander spunea...

ete na! si eu zic asa, s-a dus vara. :) sa vina toamna, cu amiezile acelea dementiale, septembrie cu farmecul inegalabil. si tot asa. vara? o facatura de anotimp :)

Trimiteți un comentariu