15 iul. 2011

diary of a romania hater 1

m-am gandit de multe ori sa incep un nou blog, poate chiar in engleza, in care sa-mi vras frustrarile  pe care le am ca m-am nascut in tara asta mocirloasa din care nu pot inca sa ma car. nu c-as avea vreun dubiu ca vreau sa ma car, dar am niste treburi personale care ma tin foarte legata deocamdata. si asta naste frustrare cu tona. sunt unul dintre cei mai frustrati oameni vizavi de natia mea. am mai spus-o si-o s-o mai spun pana voi reusi sa plec.

asa ca in loc de un nou blog, fac eu frumos aici un titlu/tag. l-am servit in engleza pentru ca (evident) in romana suna foarte dubios si prea lung "jurnalul unuia care uraste romania".

incepem cu ceva ce-am vazut azi dimineata pe facebook. cineva a gasit un catel de rasa pierdut sau abandonat pe strada. l-a gazduit, i-a facut poze le-a postat pe facebook, lumea da share poate i se gaseste stapanul sau un nou stapan. citez insa din anunt "Daca nu ii vom gasi stapanul sau o persoana care sa o gazduiasca cateva zile ea va ajunge inapoi in strada". Pai in mortii matii de taran prost daca tot ai luat cainele si ai avut grija de el cum naiba mai ai inima sa-i dai drumul inapoi pe strada. cat de prost si fara minte sa fii sa faci asa ceva. 

Urasc romanii si romania!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu