20 iul. 2011

azi

... am cumparat o revista, ceea ce se intampla foarte rar.
... dandu-ma pe tumblr mai mult decat de obicei am aflat cum sa atasez o bareta aparatului foto analog
... cautand accesoriile pentru bareta am dat peste ceasul cu afisaj digital pe care l-am primit cand am implinit 13 ani. il voi duce cu siguranta la ceasornicar. cred ca o baterie si o curea noua sunt tot ce ii trebuie. tot azi am gasit si ceasul meu cu teme muzicale. 
... m-am uitat minute-n sir cum fulgera
... ma lupt cu o migrena

toate furtunile din ultima perioada si-au facut de cap ziua. mi-e dor de o furtuna strasnica pe timp de noapte, cu fulgere , tunete si ploaie cu galeata.

azi am senzatia ca am facut mult mai multe decat am facut de fapt si de aceea ma simt de parca as fi avut o zi plina. dar, stau si ma gandesc in continuare si observ ca n-am mai iesit la jogging,  dar in schimb am taiat toate taskurile notate pe telefon.

iar acum pe seara mi s-a facut pofta sa vad un film vechi , mut si alb negru.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu