1 iun. 2011

curatenia de vara

incep vara stergand mailuri, dezabonandu-ma de la aproape toate site-urile de haine sau pantofi, pentru ca oricum n-am bani si cand vreau sa ma holbez ma duc direct pe site-urile respective. de la hervia nu pot sa ma dezabonez. au lucruri prea frumoase si chiar nu am cum sa nu mai vad ce nebunii mai creaza viviene westwood. dar mai ascult si-o muzica in paralel. mai sterg 5 mailuri, mai ascult un EP. 

i did the dirty job. si pana acum n-am primit niciun feedback. mai pe seara trimit al doilea mail cu chestii usefull. asa e cel mai bine.

in alta ordine de idei am vazut the social network. nu m-a facut sa-mi schimb atitudinea fata de facebook. it's still my friend :). the social network este doar un alt film care arata cat de fututat e societatea americana, cat de retarzi si gresiti sunt tinerii americani si cultura lor universitara. si in plus aflam ce frustrat  obosit a fost mark zukenpula ala :)  din punctul meu de vedere david fincher nu se simte nicaieri in film si nici nu inteleg cum de a luat globul de aur. retarzi!

--
Veve si geometriile ei

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu