22 oct. 2010

poate e o banalitate ce scriu acuma, poate si-au dat mai multi seama de asta. nici nu prea conteaza. e pur si simplu o constatare cu gust amarui (fara puf galben ca de pui - mai exact cu ghimpi). imi completam cate ceva pe linked in la experienta principalului meu job din trecut si am realizat ca in aproape 3 ani am facut un fel de combo - cumul de functii mai exact vreo 4-5). cumva odata la cateva luni imi mai aduc aminte sa mai completez ceva descrierea jobului pt ca am facut atat de mult eu singurica, in conditiile in care alte locuri au cate un om pt cate o chestie. respectivul brand are si acuma 5 oameni anagajati sa faca ce faceam eu singura si evident ca nu reusesc oricum.

nu e bine sa faci ceea ce-ti place la munca. daca vrei sa faci bani din ceea ce-ti place tre s-o faci independent - freelancer, PFA, SRL, undeground sau oricum dar nu pentru altii. daca faci ce-ti place fiind angajatul cuiva si te implici un pic mai mult, hop se prinde sefu' ca a dat peste o vaca de muls si profita pana cand vaca/angajatul isi da seama ca a fost luat de prost. cand iti place ce faci pana la urma ajungi sa iubesti proiectul/brandul si ajungi sa te implici maxim, pentru ca iti place. problema e ca recompensa nu exista, sefu profita  si tu te implici cam degeaba, ca bani mai multi nu vezi. mai ales cand e vorba de echipe mici si/sau prietenii.

ca angajat al cuiva e bine sa nu-ti placa ce faci sau sa muncesti detasat, cat mai in limitele jobului. sa-ti faci treaba bine exemplar, sa faci mai mult doar rar ca sa salvezi niste aparente. implicarea si pasiunea le va vedea nimeni.  recunosc ca n-am lucrat si nici nu vreau sa lucrez vreodata intr-o multi nationala /corporatie/firma dinozaur sau mamut. raman la pozitie - freelancer - mai greutz dar mai dragutz pana la urma.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu