12 oct. 2010

ce-am mai vazut


nu prea am experiență în univesul lui scorsese, dar de la ”the king of comedy” la ”shutter island” e cale foarte lungă și poate chiar un mare canion. mi-a plăcut foarte tare shutter island. ambiguitatea nebuniei, visului, misterul, conspirația, unde e nebunia, cine spune adevărul, în mintea cui ne aflăm de fapt?.... da grav grav. demență cu le place hipsterilor să zică. filmul se termină simbolic, și deși am senzația că m-am hotărât cine ce cum și care-i povestea. tot mai am un viermișor de îndoială.



știu știu, de abia acum? mai sunt încă multe filme de acest nivel care mi-au scăpat. le voi recupera pe toate. dar revenind la forest gump, un film adorabil, absolut adorabil. un personaj construit genial pe care nimeni in afara de tom hanks nu l-ar fi putut jucat atât de frumos.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu