12 oct. 2010

azi a fost exact genul meu de toamnă, numai gata s-o iubesc. dimineața în parc am progresat la alergat și am avut o întâlnire telegrafică cu o veveriță ce părea foarte fericită.
trebuie să regăsesc veverița din mine, făcînd lucruri magice și mărunte cum ar fi ceai, salată și clătite; curățenie în debara, stat pe balcon la amurg și adulmecat toamna. azi de exemplu am pecetluit soarta misterioasei mașini de cusut din sufragerie: e pensionată pe caz de bătrânețe și supărată de toate încercările de escrocherie pe care unii sau alții le-au făcut asupra colegelor ei de generație.

azi a fost un amurg dulce cu puțin fum și cu miros de toamnă frumoasă. am văzut un fumigel. nu știu câtă putere are el împotriva meteorologilor amenințători a toamnă rea, așa că nu mă voi mai uita la meteo, ci doar pe geam. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu