20 sept. 2010

experimentul "fm-ul românesc"

tocmai i-am văzut pe buzdugan și morar la tv cu ocazia faptului că radio zu e number one.

când eram mai copil-adolescent eram o mare consumatoare de radio. am ascultat mult radio contact, radio 21, europa fm. acum mai bag guerilla cu domnul urs în mașină și arareori niște europa fm la drum.

am decis să mă supun unui experiment. aș vrea să iau pulsul fm-ului bucureștean după atâția ani de ”exil”, așa că, începând de mâine voi asculta în fiecare zi câte un post de radio. știu că va fi o experiență traumatizantă, mai ales pe zona - kiss fm, vibe fm, one fm și nu știu dacă voi face față, însă vreau să încerc.

totul se va solda cu rezumatul pe blog, zilnic.

wish me luck!

2 comentarii:

none spunea...

good luck! dar eu zic ca iti pierzi timpul...sunt circa 50-60 piese puse pe shuffle si repeat (cel putin asa am eu impresia)

Daca esti matinala iti recomand programul de dimineata al celor de la http://fm4.orf.at/ (cred ca tine pana pe la ora 11-12 nu mai stiu exact; restul emisiunilor nu le-am ascultat). Recomandarea este strict pentru moderatorul care face toti banii.

Anonim spunea...

da, va fi traumatizant. mai ales pe trancey club stations
si apropo de vremurile de demult, poate face cineva de la pro-fm vreodata o surpriza cu o arhiva bpm-show..

Trimiteți un comentariu