26 aug. 2010

am o migrenă nesimțită.
scriu cu diacritice (doooh). de ce? cui îi pasă...mi-ar plăcea s-o facă mai mulți.
știu din vedere între 1000 și 5000 de oameni. cui nu-i este clar că nu trebuie să fiu prietenă cu toți pe fb?
ah nu mai suport chestiile astea care mișună aici și acum.

în seara asta am fost la jazz. mai mergem.

aseară am văzut ”the lover”. mi-a luat ceva ani. când a fost în cinematografe nu cred că aveam mai mult de 9 ani. ai mei s-au dus toți să-l vadă și pe mine m-au lăsat acasă. acum înțeleg de ce. mă întreb însă dacă la TV(R) era difuzat trailerul, pentru că mi-l amintesc foarte clar, cu mulți ani trecuți de-atunci.

mi-am propus să văd un film pe zi și să mai las naibii serialele. e ca și cum aș fi mâncat prea mult de la mec.

mă mândresc cu faptul că am terminat de văzut ”saving private ryan” - tom hanks e dat naibii.

2 comentarii:

Anonim spunea...

how do you feel about hitchcock movies ?

Geometria lu' Veve spunea...

le las pentru alta data: am in program niste bunuel, tarkovski, kurosawa sau chiar si scorsese

Trimiteți un comentariu