7 mai 2010

...si-a mai fost un unu' mai....

damn...chiar vreau sa scriu, dar ma buseste sincer plansu'. n-am ce sa fac, sunt emotiva si momentele intense ma marcheaza, mai ales cand trec de nici nu le-am simtit. de fapt le-am simtit atat de tare incat as fi vrut sa tina macar inca o zi , o noapte, un party, un set, doua melodii in plus. fuck fuck fuck, vreau un servetel!
trezit dimineata vineri, intanire in mijloc de haos bucurestean la 9 dimineata cu familia slovena. plecat spre mare cu amestec de sentimente, somn plus atat de multe campuri galbene. chiar stie cineva cum se numesc florile galbene care umplu in nestire campurile in drumul spre mare?
la mare un pic pustiu, mergem la corturi, se cautau foarfeci si se mai montau una alta. avem balconul spre kudos. damn again, iar am ascultat fara sa vreau toate release-urile de german hause din ultimele luni.
serara vine repede, timp pierdut prin alte camere, apoi hai putin la cort sa ne luam bratarile, apoi putin in mania sa vedem ce spune delano smith.apoi ne intalnim cu R si Z si intram cu ei. Cand intrasem prima oara la cort era backstage-ul gol, iar acum e suprapopulat. toata lumea e calare pe mine, nu pot sa ma concentrez, am un task in cap, sunt aproape convinsa ca n-am cum sa-l duc la indeplinire,. as vrea sa scap de el. toata lumea ma saluta, ma pupa, ma enerveaza ca sunt cu mintea in alta parte. reusesc sa ma eschivez taskului, cei doi m-au ajutat f tare :P, gata rasuflu usurata. sunt de 15 minute acolo si curg apele de pe mine. atat de multa lume. celebrul condens, cant under my umbrella ela ela, ascunzandu-ma sub cilindri de polistiren pentru proiectii, de ce? pentru ca sunt mica si incap. Apropo, grave grave proiectiile. mi se face brusc frig, si mai frig. nu mai inteleg nimic, acum catvea minute lesinam. privesc in sus si vad stele. a disparut o bucata de cort.
dau cateva ture, nu-mi gasesc locul, asa e mereu. urasc sa ajung in mijlocul petrecerii. sunt genul de om caruia ii place sa se distreze complet, de la warm-up la afterul afterului. who cares...incepe zip, sunt sus pe scena. m-a prins instant. e incredibil de tare. ma uimeste din nou, ma fura din nou, ma fura tot.
ricardo intra cu o voce care imi zbarleste si ultimul fir de par din cap. film film. techno. ceva acid. e dat naibii.
damn..s-a facut dimineata. praslea si cezar pun foarte foarte tare. ricardo a fugit pe afara. eu nu pot sa ies de acolo, imi place prea tare muzica. nu am chef de discutii si alte leneveli, stau cu baietii. imi iau inima in dinti si fur camera lui p. ma joc putin, dar n-am nicio idee brilianta. renunt si revin la dans.
dupa ce se opreste muzica in cort, urmeaza momentul ala de leneveala......

va urma....

1 comentarii:

Mephisto spunea...

Rapita se numesc plantele alea galbene!

Trimiteți un comentariu