8 mai 2010

continuam despre 1 mai

...merci mephisto...
ziceam de leneveala. da. mult soare. stau pe marginea foisorului. o anumita domnisoara L ma calca pe nervi, ce naiba cauta ea aici...as vrea sa ma schimb...intr-un final ne mutam pe terasa, seth si bill pun muzica. imi plac in general. o piesa la vreo 7 imi place mai putin. never mind. ma intind cu colegii pe plaja. ador 1 mai-ul, ador soarele asta nebun, nisipul, dispozitia tuturor...kozo is like always funny. praslea si cezar lenevesc. ma intorc pe terasa. dau ture, dansez cu toti, vorbesc cu toti, e haos. multe stickere cu iarmaroc.
la un moment dat r zi z pleaca. kozo pune muzica, e bine bine, i like. reusesc sa ajung la hotel sa ma schimb. am multe culori pe mine. ador haosul asta.  cunoscutii se retrag unul cate unul, dar eu nu vreau sa dorm si nu voi dormi, raman sa ma distrez. dupa kozo pun cristi si mihai. mihai are muzica buna si mixeaza foarte bine. ma bucur ca nu-mi da nimeni niciun motiv sa plec de acolo. monique ramane cu noi. incet incet se lasa seara. am tot schimbat mesaje cu doamna c. mergem la hotel sa ne schimbam si sa ne vedem cu ea.
multe rasete.
mergem la cort din nou. tobias live act. ce techno. incredibil de tare. il declar live-ul meu preferat si dupa ce termina fug in mania. acolo ma loveste qu cu o muzica atat de fina si de dulce. nu-mi vine sa cred ca de tare e. nu e lume, dar nici nu conteaza prea mult.
ma intorc la cort, arpiarii serveau un macel din care n-am inteles nimic, dar petrica linisteste povestea, parca pentru mine special, apoi rari, "you're in my system" am mai auzit-o de cateva ori, e foarte dulce piesa. o scurta excursie in vibratii spre camera. ne intoarcem. e plin e haos si gescu pune f tare. stau putin si merg la crazy beach. putin qu, putin jay west, putin qu din nou. se strange o mana serioasa de cunoscuti. stam pana cand aflam ca va incepe cassy. ne mutam dincolo. mult mult haos. imi place cassy, pana la un punct. conjuctura face sa ajung in mania mai repede. rh e extrem de film. foarte film, cel mai film. festival de cinematografie muzicala. damn.
deja e luni
a trecut. gata. prea repede. asa e mereu. mi-ar trebui o saptamana.

1 comentarii:

Mephisto spunea...

Cred ca a fost cel mai scurt 1 mai din cauza vremii bune si a atmosferei in general...

Trimiteți un comentariu