28 ian. 2010

what the fuck?

e oara 3 jumate. ma trezesc, ma invart in jurul cozii. deschid computerul. nu mi se deschide nicio pagina pe extern. doar cele din punct ro.
formez nr de fix. nu functioneaza.
formez nr de mobil:
ei: "buna ziua xulescu telecom, ma numesc gilbert :), cu ce va putem ajuta?"
eu: " bla bla bla nu imi merge netul pe extern, bla bla bla doar in ro, bla bla am 2 ip-uri si in ultimele zile au functionat doar pe rand si a trebuit sa le schimb intre ele. ma numesc veve si am nr de contract 3.14"
ei: "da, avem o problema pe extern, o sa se rezolve"
eu: "bine, dar cu ip-urile ce se intampla?"
ei: "probabil o eroare la server"
eu: "multumesc, la revedere."

de ce am multumit si m-am multumit cu aceste raspunsuri absolut imbecile? de ce nu m-am enervat? pentru ca sunt oripilata si blocata. prostia si idiotenia ma blocheaza sau ma fac sa explodez. azi e o zi in care sunt zen si deci n-am avut ce sa fac decat sa raman tablou. ma inunda iar frustrarea ca traiesc in tara asta de oameni ai pesterii.

au trecut aproape doua ore de la acea conversatie penibila. nu s-a schimbat nimic. prind un net wireless de la vecini pe laptop. daca as suna din nou, m-as enerva si nu vreau. i'm rising above...i'm rising above...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu