20 ian. 2010

acest post e un fel de post it

aceastra intrare e in special pentru mine, poate-mi aduc aminte si scriu cate un mic review.

am vazut
inglorious basterds
the limits of control
how to loose a guy in 10 days

am revazut
babel
bridget jones' diary

m-am apucat de lost. pe scurt mi se pare overated. e bun, dar nu m-a tinut lipita de calculator, cum erau toti prietenii mei prin 2006.

sunt in perioada de vazut comedii roamntice si filme romantice.

acum insa ma bag la un almodovar din '93 numit Kika

2 comentarii:

Karolina spunea...

sa stii ca nici eu nu ma mai uit la lost de vreo 2 ani. am pierdut sirul de atunci :).
in schimb iti recomand: sex and the city, yeaaah!

Geometria lu' Veve spunea...

ma uit in paralel la sex and the city, mai ales inainte sa adorm. ma amuza maxim. sunt la seria 2 ep 4-5.
ma mai uit la american dad si cred ca o sa reiau seinfeld. am revazut azi un episod pe pro cinema si am tras o portie buhna de ras. maxim.
dar o sa ma tin si de lost. dar ma enerveaza ca o lalaiesc aiurea. pe mine singurul serial care m-a tinut si ma tine cu sufletul la gura este grey's anatomy. as putea sa vad seriile 1-5 inca o data (ar fi a treia sau a patra oara) dintr-un foc fara sa ma misc de pe canapea.

Trimiteți un comentariu