24 dec. 2009

despre azi si ieri

azi e soare si e cald. toata zapada asta nesuferita se transforma in ceva si mai nesuferit, pe numele sau mocirla. si cand spun ca e cald ma refer la un soare navalnic si 9-10 grade conform celor 2 gadgeturi de vreme ce mi le-am agatat in sidebar.

caut rochie pentru revelion. a se citi vesmant punkist, out of the ordinary, daca se poate fara paiete. primul gand a fost spre dizainari romani. la zasha, vanzatoarea era plecata 10 minute. am asteptat 15 si nu s-a intors. la hippie am gasit ceva. dar M e prea mare.
am ajuns in baneasa. muuuult negru, peste tot. prea mult negru. oriunde ma intorceam vedeam negru. m-am intrebat daca nu cumva am o problema oftalmologica. nici gand. se pare ca pentru toti solutia cea mai simpla e negrul. si paietele. paiete in toate formele si culorile. mi-am invins prejudecatile si am intrat si in magazine seci cum ar fi "marco polo". pe la zara am gasit ceva. dar il astept pe domnul urs sa ma insoteasca si sa contribuie cu a sa parere foarte demna de incredere. e stilistu' meu secret.
anul asta ca si in alti ani ma cert ca ar fi trebuit sa ma hotarasc mai din timp. eh. ca si in cei multi ani de scoala, am invatat mereu la sfarsit si bine mi-a fost.

in general urasc sa fac cumparaturi. obosesc si ma enervez pentru ca nu gasesc aproape niciodata ceva sa-mi placa si sa se potriveasca pe nevoi.

azi am cumpara crengi de brad si soft orange cake.

meri cristmas cui se simte!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu