2 nov. 2009

rapoarte de uikend

a fost un uikend frumos, in care m-am simtit in berlin, din amestecului magic de vreme gri si rece, prieteni multi, petreceri restranse, traian 42 si muzica excelenta.
cand rh pune muzica, in timp ce dansez, imi vine sa scriu despre el in gand, despre ce simt pe muzica, despre ce om frumos este si cat de frumoasa e prietenia noastra cu el. mi-e tare drag omul asta.
am inceput sa simt ca vine craciunul, am vazut primele beculete, am vazut primele apropo-uri in reclame si ma intreb ce pot sa fac sa ma ascund de asta. vreau sa-mi fie toamna toamna, sa ma bucur de frunze galbene si de gri (atunci cand imi reuseste) si poate chiar de ploaie (cand imi voi gasi cizmele de cauciuc). nu vreau inca senzatia de craciun. mi-e scarba si mi-e trista. sunt un pic in stare de soc, pentru ca mi se pare ca se pomeneste prea devreme de craciun, si eu imi doresc doar sa fug de el. mai dureaza putin si imi revin. atunci voi putea sa tratez asta cu indiferenta si sa ma bucur de noiembrie pur si simplu.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu