22 nov. 2009

in fiecare zi ma gandesc ca am mare nevoie de un job si ca trebuie sa fac ceva mult mai mult decat fac acuma ca sa il gasesc. dar sincer parca mi-e frica. lumea de afara care munceste pe rupte seamana cu un balaur care scuipa flacari. mi-e frica de stressul zilnic ca o invazie de furnici rosii peste omenire.
altfel ma gandesc ca ar fi foarte interesant sa gust si dintr-o alta lume. as avea mult mai multe de scris si de povestit aici, as putea sa imi studiez zilnic posibilii colegi de munca, dar probabil ca as sfarsi frustrandu-ma si mai tare pentru ca vin dintr-o sfera calda si pufoasa pe care incerc sa o tin dupa mine ca accesoriu de supravietuire.
nu stiu absolut deloc cum sa abordez aceasta problema. nu vreau sa fiu doar un alt om care renunta la el insusi pentru munca, mintindu-se ca ii place si ii convine sa o faca pentru bani. stiu ce inseamna sa faci ce iti place si asta se potriveste mult prea putin sutelor de joburi in care oamenii isi ingroapa existenta. ce sa fac?

3 comentarii:

Mephisto spunea...

Rutina 9-17 te schimba! Angajeaza-te ca sa vezi cum este, dar nu sta mult! Daca nu iti mai place pleaca cat mai repede. Nici un salariu nu merita sa renunti la tine!

Raluca spunea...

Din pacate nici salariile nu sunt atat de mari, asa ca nu spune ca oamenii muncesc ptr bani. Iti spun eu ca nu e asa. Ar fi bine sa fie asa.

Apropo de tot ce ai scris aici, intr-un fel, munca da un sens vietii. La un moment dat nu mai poti pretinde ca ai un program degajat cand toti oamenii din jurul tau au un program mai organizat. Si crede-ma te ajuta sa intri intr-un ritm, sa cunosti alti oameni, sa cunosti alte legi, sa inveti lucruri, practic sa descoperi un alt univers. Si daca vei gandi asa sunt sigura ca ti se vor intampla lucruri frumoase.

Asa ca poti incepe sa cauti si spoate ca vei avea multa bafta si vei gasi chiar ceva si interesant si uman, fara sa te stresezi asa cum de exemplu am facut eu.

Geometria lu' Veve spunea...

ralu, jobul nu-ti da sens vietii, ci te blocheaza intr-un plan.

Trimiteți un comentariu