27 nov. 2009

i have a thing for cats

si nu e doar ceva pentru pisici, e ceva imens cu pisicile. o intreaga epopee. nu toate pisicile, doar cele europene si cele de pe strada. cele de rasa le consider mironosite.
in general eu simt o dragoste la prima vedere pentru toate pisicile si toti cainii de pe strada. simt instant un amestec foarte puternic de sentimente de la afectiune la mila. si tare-mi place cand mi se raspunde cu aceeasi dragoste - de cele mai multe ori chiar asa se intampla.
motanul meu actual m-a iubit din prima secunda. i-am zis "pis pis" si a venit torcand la mine si mi s-a urcat si instalat in brate de parca as fi fost stapana lui iubitoare de o viata. apoi a trecut in bratele domnului urs, la fel de dragastos. si urmarea a fost "orice-ar fi il iau acasa". si de atunci suntem foarte fericiti impreuna. nu credeam ca voi putea sa vorbesc propriu-zis cu o pisica. motanul meu e dovada contrarie plus un izvor nesecat de feelingeala, rasfat. dragoste cat cuprinde si ghidusii. are putin din comportamentul unui caine, mai ales cand ma urmareste prin casa si prin activitatile casnice.
tot din seria povesti cu pisici, de fiecare data cand merg sa-i cumpar mancare pisoiului meu, pe drumul de intoarcere imi iese in cale cel putin o matza prietenoasa si flamanda, pe care o fac fericita.

"it isn't beethoven mama, but it sure bounces"

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu