28 oct. 2009

sunt foarte mandra si fericita ca mi-am mutat toate conturile de email intr-un gmail si care imi indulceste curatenia generala intre miile de mailuri necitite pentru ca l-am decorat cu tema "tea house" unde se face zi sau noapte, exact ca afara.
adio outlook urat si ofticos, plin de nazuri si plicticos. adio windows mail, corporatist si trist.

azi m-am trezit in alint si seara am terminat de imbracat in autocolant interiorul dulapului din bucatarie. in mintea mea parca mirosea a lemn nou finisat. veve viseaza!

si ascult zip si-mi vine sa ma batzai :)

3 comentarii:

Anonim spunea...

ce set cu zip ? :-)

Geometria lu' Veve spunea...

DJ Zip @ Dance Under The Blue Moon 19.01.2002

se gaseste pe RA

Mephisto spunea...

Nu ai cum sa nu te batzai pe zip!

Trimiteți un comentariu