31 aug. 2009

nisip, filme, intuneric si ploaie

am plecat vineri spre mare cu graba si cu o plaja inundata de soare in cap. am gasit doar un vant peste ochi si un soare bluruit de nori. am inghetat evident. un fum pe plaja, cu ochiii spre cerul fascinant, brazdat de urme de avion in toate directie si norii stersi cu pensula. iar m-am injurat pt aparatul foto uitat acasa. ce poze senzationale cu nori as fi avut acum.
am mancat in locul gresit, prea scump, ok, desertul a fost insa delicios - incearca oricand clatite flambate cu banane...o sa lesini de placere! in constanta.
am ajuns apoi in locul corect care era langa. o vodka cu suc de lamaie - natural, inca una si ne-am mutat. povesti in 6 pana la 6 dimineata. distractie pe cinste...somn? maybe later.
la hotel am realizat ca draperiile nu fac deloc intuneric. asa ca am dormit in reprize. la 12 eram up, la 1 eram pe plaja. am prins culoare. e tot ok.
inapoi in camera o incercare de somn, nereusita. pana la urma aveam deja 6 ore de somn la activ si inca pe atatea de lenevit pe sezlong. inainte de somn am stat la pov la noi in camera cu doi baieti noi in muzica. al lor bun simt si pasiune ma bucura foarte tare. ii simt ca vorbesc si simt aceeasi limba cu noi.
ora 2 - mania full. aflu ca baietii n-aveau casti si pana sa vina r cel mare au pus cu casti de ipod. k ma intreaba cum am reusit sa mixez atunci. i-am explicat ca mi-a fost extrem si bine ca oricum n-a avut cine sa-mi asculte salata.
pe la 4 intra RPR. r cel mic venit din amsterdam de la eveniment de 8000 de oameni incepe destul de in forta. urmeaza vreo 2 ore cam dure. r cel mic imi spune ca sunt la 126 dar din cauza sunetului totul are mai multa putere decat pare. dupa cele doua ore a fost foarte frumos. r cel mare dispare la un moment dat. p a pus 3 ore numai piesele lui, inainte sa plece si el catre londra. si nu inainte sa-mi dea arpiar 07, albumul lui.
r cel mic ramane singur si o tine pana la 5 dupa amiaza, cu mania in bezna totala. film. mi-era tare dor de el asa, nu-l mai ascultasem singur de foarte mult timp. m-a fericit. aflam intre timp ca r cel mare s-a trezit, e fresh si vrea la plaja. ne mutam si noi acolo, desi somnul era covarsitor. am ascultat muzica frumoasa pana pe la 10, din locul meu cuminte pe canapea. inapoi in camera, am adormit ascultand minimoonstar la ipod.
planul pentru azi era plaja pana seara. cand am deschis insa ochiii pe la 10 dimineata mi s-a parut ca prin draperia aceea obosita nu vine destul de multa lumina si o fractiune de secunda m-am gandit ca s-ar putea sa fie vreme urata afara, dar parea atat de nerealist incat nu am dat prea multa importanta. adevarul a venit peste vreo 2 ore cand, geamul mi-a dezvaluit o imagine deprimanta total: ploaie de octombrie cu vant. adio plaja, adio bronz. trebuia doar sa mancam, sa-l culegem pe k din camera si sa plecam. a trebuit sa bat terorizant in usa camerei lui vreo 10 minute. am aflat ulterior ca la plaja s-a stat pana la 10 dim. tare!
ajunsa acasa, m-am indopat cu salata de vinete proaspata si cu feisbuc vreo 3 ore. la stiri in treacat am vazut-o pe una care face senzatie pe internet cu discursul obosit despre "ne-am saturat de romania, noi astia mai cu mot". da madam, si eu m-am saturat de romania, dar nu scriu discursuri penibile si demagogice pe o retea sociala care incepe sa devina un hi5. ce se mai prostitueaza unele pentru atentie, fereasca.
vreau la ibiza, mai e putin. incep sa numar zilele.:)
gata! ies de aici ca te-am plictisit deja! pa!

4 comentarii:

Cata spunea...

Pe cine-ai plictisit?

Anonim spunea...

cum suna albumul lui p ?
si cand se lanseaza ?

Geometria lu' Veve spunea...

pe libelula de padure cu aripi de ceara si urechi de carton.

Geometria lu' Veve spunea...

nu stiu. lipseste instrumentul reproducator de muzica.

Trimiteți un comentariu