23 aug. 2009

introspectii matinale

in fiecare dimineata a ultimelor saptamani ma trezesc cu senzatia ca e prea devreme. si in general chiar este prea devreme. azi am deschis prima oara ochii la 9.36. apoi mai adrom un pic, si inca un pic, din ce in ce mai putin, insa ma simt umflata de somn pentru multe ore dupa ce m-am ridicat din pat.
azi momentul hotarator in alungarea somnului meu a fost doi care s-au busit in intersectie. n-am vazut nimic, dar am auzit destul, mai ales ca unuia i se blocase claxonul pe "on".
acum sunt pe scaunul de birou si am deschis un nou episod din felicity. mi-e cam foame. mi-ar placea sa ies din cameara si sa nu fie nimeni dincolo de usa aceea. si pentru cateva ore bune sa nu fiu nevoita sa intru in contact cu vreo alta fiinta umana.
in lupta mea cu somnul, m-am gandit foarte serios ca azi chiar ar trebui sa incep seria de alergari. conditia mea fizica e zero. iar in ultima saptamana as fi dormit in continuu.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu