25 aug. 2009

gri de august

culmea este ca mi-am inceput ziua foarte bine cu noi sperante. am fost la notar si tot ce mi-era neclar s-a clarificat si am plecat de acolo chiar fericita. dar m-am intors acasa, si aici am inceput o sa simt o presiune foarte puternica, ca un bolovan peste mintea si sufletul meu. ma simt ca intr-o camera prea ingusta si prea scunda, si incerc sa scap si nu pot. treptat din soare starea mea devenit gri, iar acum sunt chiar trista.
sunt lucruri care ma urmaresc si ma dor si sunt atat de satula de asa numitii prieteni. sunt lucruri de care pur si simplu as vrea sa nu aud nimic si e o persoana pe care as vrea sa nu o mai vad niciodata. si stau asha, cu durere in suflet si cu un nor negru desupra mea si ma intreb cu pot sa readuc soarele sau cum sa ma stapanesc.

e atat de trist sa nu trebuiasca sa ai asteptari de la prieteni pentru ca intotdeauna te vor dezamagi. e foarte trist. si doare foarte tare.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu