6 aug. 2009

constatari de veveritza

asteptam furtuna acestei seri de ieri de la pranz. si speram ceva mai uraganistic, dar a fost o vijelie, scurta si destul de cuminte. am privit cu putina invidie stirile despre copaci cazuti si mi-am amintit cu nostalgie de perdeaua de apa din uikendul trecut, de la mare. trebuie sa recunosc ca a tunat foarte tare odata in timp ce eu strangeam grabita rufele uitate de vreo patru zile pe uscator. ma bucur insa ca a plouat (si poate inca mai picura putin) in reprize, si s-a facut racoare. mi-am facut ritualul de a fuma o tigara in pragul usii cu gandurile zburand spre fulgerele ratacindu-se printre nori.
am realizat ca de doua saptamani imi zic in fiecare seara "maine fac ordine". acea zi de maine nu vine insa prea curand. poate pentru ca ar trebui sa vina macar cu un sifonier nou si alb. si daca se poate sa fie si putin de tot retro, fara sa-si piarda din utilitate ar fi be-ton. trebuie sa recunosc ca dimineata am totdeauna chef de duca si niciodata chef de trebaluit casnic. seara imi vine doar ideea, fara sa se faca acea mica conexiune catre a pune in practica, lenea plus serialul felicity ma aseaza direct in pat, cu usa deschisa catre vise.

mi-am luat bilete pentru septembrie. si voi pleca

mi s-a racit varful nasului

l-am inchis pe urs in liniste pentru cateva zile ca nu-mi mai auda dorul tipand limbi straine si sa nu ma vada cum imi vine sa-mi smulg smorcuri din coada de dor.

maine plec iar la mare, putin. m-am saturat de mamaia, dar e un trebuie la mijloc cu folos, pe care nu am cum si de fapt nici nu vreau sa-l contrazic.

si as vrea sa mai constat ca mi-a mai venit o placa....cred ca tanti de la posta imi devine un bun prieten :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu