25 aug. 2009

cautand cautari

hmmm ce stare de scris continuu am. macar de as avea niste idei consistente, ar fi momentul perfect pentru niste compuneri cu substanta.
mi-am recitit niste intrari vechi. ce frumos scriam, ce bine amestecam note profunde printre banalitati zilnice. acum a ramas doar cotidianul.
dar acum nu vreau sa redevin ce eram acum cativa ani, ca si rezultat pe blog, voi incerca sa fac asta in zilele si saptamanile urmatoare. nu vreau sa accept declinul acestui spatiu de creatie.

vroiam sa spun ceva legat de primele 5 cautari care au trimis exploratorii la mine
24 33.80% mnu da, uite asta chiar e expresia mea, ar trebuie neaparat si irevocabil s-o inscriu la osim.
3 4.23% veve da, eu, acum mai somnoroasa ca oricand
3 4.23% tricouri cu portishead aici n-ai nimerit-o mr google. eu sunt anti band t-shirts. iar portishead chiar nu e o trupa s-o pui pe tricou.
3 4.23% visual geometry blogspot aceasta cautare m-a uimit profund. cineva m-a cautat exact pe mine si pe blogul meu, nu a nimerit aici din cauza sortii
3 4.23% muie vodafone oh da, sustin in continuare aceasta cauza.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu