18 iul. 2009

azi

am vazut seven pounds. superb
aseara am vazut angels & demons. destul de ok. te tine prins, nu e prea deep, dar merge.
mi-am comandat pantofii mei preferati. erau la foarte reduceri si ii vanez de aproape un an. recunosc ca mi-am luat cu un nr mai mare pt ca nr meu nu-l aveau, iar pretul este imbatabil. asha ca sper doar sa nu fie extrem de largi. eu oricum pendulez mereu intre 38 si 39.
nu m-am urnit la diverta sa-mi iau bilet la concertul de marti. acum ca mi-am luat pantofi, cred ca o sa-i dau skip. ma mai gandesc.
acum caut sezlonguri pe site-ul bricostore. ce-ar merge unul in balconul meu. uns.
apoi cred ca voi vizionafilu cu benjamin button. nu. nu l-am vazut pana acum.
mi-e foarte cald, insa ventilatorul e destul de ok.
astept cu sufletul la gura saptamana viitoare un semn de la nenea cu biciclete

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu