27 iun. 2009

doar o seara

rasfoiam bf-ul, o turma de dj definesc minimalul. durerea vine de abia mai jos cand dau cu ochii de comentariile sub forma de dejectii ale unor analfabeti care au tupeul extrem de romanesc de a-si da cu parerea despre muzica. bleah.
trec ai deaprte, mestec lenes niste cereale, sunt cam obosita, si inca putin mahmura. nu am chef de gig. nu am chef de nimic mai exact. as sta in pat cu ochii in family guy sau alte filme.
ar trebui samananc ceva mai mult decat cele doua portii minuscule de ciorba de mai devreme. aaaah tastatura asta ma scoate din sarite. ce-a fost in capul meu cand mi-am luat-o? o fi ea moale si fluffy la atingere, dar practic nu reusesc sa ma obisnuiesc sa tastez.

mi=e deja dor de c, m-am obisnuit cu el langa mine in fiecare zi in astea 2 saptamani si acuma...
azi noapte m-am distrat. si am cam baut, deci putina veselie in plus. nimic dincolo de limite. se simte insa ca o fac rar.

2 comentarii:

Anonim spunea...

la family guy esti la prima vedere sau revizionezi ?

Geometria lu' Veve spunea...

la prima vedere. mi-a fost mai greu sa ma conving ca inca mai exista americani destepti si desene seriale moderne care sa ma prinda.

Trimiteți un comentariu