24 apr. 2009

reciclarea la romani

sunt foarte fericita. vreo 70 de kg de hartie (carti vechi, caiete vechi, ziare reviste) au trecut din proprietatea mea in cea a containerului albastru pt hartie. am carat vreo 3 genti mari de voiaj pline cu hartie pentru reciclat. si sunt foarte fericita. am salvat niste copaci. azi dupa mine a venit si un batranel sa arunce niste sticle de plastic. mai mai ca-mi venea sa-l felicit pentru initiativa.
pe de alta parte, azi containerul de hartie era de abia golit asa ca mi-am aruncat ochii inauntru. si m-a apucat tristetea si depresia cand am vazut inauntru o punga de plastic plina cu gunoi menajer, o sticla de plastic si o cutie metalica de suc/bere.
cum frate sa nu fii in stare sa arunci plasticul in containerul aflat la 10 cm langa cel de hartie. tarane, nu stii sa citesti????? asta ne e natia. incapabila de a respecta niste minime reguli care ne fac viata mai buna/usoara/corecta. cu mentalitatea taranului roman de pretutindeni nu ai cum sa te lupti. si ma doare sufletul, ca eu am salvat copaci si altii arunca doze de bere peste salvarea mea.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu