20 apr. 2009

in the middle of the night

a venit primavara, canta pasarelele si eu am racit. e totul verzui si frumos, miroase a nou, a altceva decat praf si cenusiu.
imi iau constiincioasa cele doua pastile de coldrex si ma intreb iar cum oare mi s-a intamplat, daca a fost paharul de pepsi plin cu gheata sau oare ceva curent? imi aduc aminte ca am uitat sa-mi iau vitaminele care ar fi trebui sa ma scuteasca de episodul asta neplacut care revine incapatanat.
sper sa treaca repede, ca vine 1maiul si am vreau sa fiu in forma maxima, sa petrec no limits involved.
in continuare nimic, planuri venite din plictiseala, ca niste adieri scurte. vin si pleaca, ar trebui sa le mai retin la o cafea, dar ma bazez pe plictiseala care e permanenta si care le va aduce inapoi, fara sa fac vreun efort.
am vazut de curand o reclama, cred ca era la coca cola, si in care ni se reamintea ca in viata trebuie sa fii inainte de toate fericit, dincolo de bogatie, de cariera, trebuie sa te distrezi si sa savurezi fiecare secunda pt ca viata e scurta. si vai cat sunt de acord cu asta, e exact filosofia mea de viata, mai putin iarna. odata cu primavara reincep sa vad nori patati de apus roz, sa simt cu natura din jurul meu traieste, cum energia mea se regenereaza de la soare, si ca sunt fericita din nimicuri, asa cum mi-e cel mai bine sa fiu.
aazi ma uitam pe site-ul universitatii de arte, incerc sa aflu cand este admiterea si ce taxe au...este nevoia mea evidenta de a ma reprofila, de a ma apuca de ceva...probabil va ramane tot un gand, in vant...vom vedea.
mi-am adus aminte ca vara asta nu mai avem propaganda. pacat...
si atat pentru acum...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu