17 mar. 2009

refugiu

cred ca am mai mentionat asta, dar revin. in metrou supravietuiesc cel mai bine cu 2 elemente. muzica in casti si cartea in brate. cartea e idealul, daca se intampla sa o uit acasa si dau peste un ring sau compact de bucuresti sau adevarul de seara, e ok si asa.
supravietuiesc si cu doar unul din aceste doua elemente. cartea e cea mai importanta. ca sa nu vad ce e in jurul meu.
cand imi lipsesc aceste mijloace de salvare, calatoria ma deprima total. ce urati sunt oamenii, ce urat imbracati, dar mai ales incaltati. si cand spun urati nu ma refer neaparat fizic, ci la senzatia pe care ti-o lasa. dar la capitolul incaltari totul e jalnic. capitolul moda e jalnic. ne invadeaza tineretul manelist.
uneori cu muzica in urechi si cu nasul in carte, imi dau seama ca am citit, dar am fost cu gandul in alta parte. oricum, orice e folositor pentru a ma inchide in bula mea care ma proteaja de specimenele inconjuratoare.

se numeste romanofobie

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu