17 feb. 2009

idei de umplutura, tevatura si anti-profit

de vreo ora studiez cursurile cisco. e inca o zi pe care o pierd nefacand nimic si caut tot felul de solutii si-mi vin o groaza de idei nastrusnice cum ar fi: sa ma reprofilez pe it, doar intotdeauna am fost calculatorista si sigur mi-ar placea. networks security suna grozav, dar si un stagiu de practica undeva mi-ar placea, personal cred ca in zona de fashion si design. as putea sa fac cursurile alea de la ministerul culturii de impresar si organizator de spectacole, sau sa ma adun naibii si sa trimit scrisoarea de intentie si cv-ul la emagic, dar stai ca acum noua mea ocupatie oficiala, nu prea s-ar mai pupa cu un job la emagic...ufff. sau hai sa ma apuc de cursurile iata si sa ma angajez in turism...sau sa-mi iau masina de cusut si sa ma apuc sa mai fac una alta...mda, sunt plina de idei creative si extrem de anti-profit, cel putin pe termen scurt.
cred ca ma duc sa ma plimb cu metroul si sa citesc, asta dupa o portie din puiul cu legume pe care l-am facut aseara.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu