23 ian. 2009

s-a schimbat ceva in viata mea de freelancer care fute timp degeaba. am in sfarsit un proiect, este legat de vechiul meu job, dar este totusi un proiect, foarte frumos, care ma bucura enorm si pe care o sa-l lucrez cu toata placerea din lume.

pe de alta parte am decis sa preiau fraiele unui alt proiect, de aceasta data non-profit. unul, din nou frumos, dar evident de amorul artei, si anume al muzicii.

saptamana asta s-a schimbat totul brusc. dupa ce m-am lovit de fundul prapastiei, mi-am luat trei palme virtuale si-o cearta zdravana de la C1 plus un scurt si prietenos/supportive smotru de la atena m-am trezit marti sau miercuri plina de voita si un nou aer in incinta. si am inceput sa fac lucruri. am reluat relatia mea de amor cu muzica. m-am apucat de niste treburi birocratice si casnice. sper sa continui in tonul asta optimist si sa dau crizei peste nas gasindu-mi un job. sau poate macar s-o dau din proiect in proiect.

acum ma grabesc sa ma bag in pat pt ca maine la 8 vine electricianul sa schimbe panoul si niste prize. good night and good luck!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu