9 ian. 2009

putina gargara

de la berlin m-am intors racita (cum altfel, doar n-am fost in hawaii). nu m-am ocupat de raceala, nici ea de mine foarte mult. nu ne scutim una pe alta, dar nici nu ne chinuim. o relatie de bun-simt as spune.
ma ascund in spatele telefonului dat pe silent. nu de alta, dar chiar nu am chef sa ma intalnesc cu...si sa ajut la crearea unei prezentari...
iar e o seara izvorata dintr-o dupa-amiaza semanand a seara. din categoria "ce zi e azi?" "si cat e ceasul?" atemporal e uneori fun.
as vrea sa inventez in camera asta un colt in care sa ma plasez cu laptopul si sa stau bine. acum aici, pe marginea patului sunt exact un semn de intrebare butonand tastura neagra. si chiar ma doare spatele.
de fapt si de drept vroiam sa ma asez sa citesc de la capat cartea politista pe care o citeam in primavara si de care mi-am adus aminte aseara. dar parca tot in imperiul unor filme voi ajunge.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu