22 ian. 2009

MuiE vodafone!

un comportament vulgar determina un limbaj vulgar. da, din partea unei domnisoare manierate. daca intinzi unui brand un deget, te inghite cu totul.povestea incepe asa:

intr-o dimineata la prajeala am aflat de marele concurs vodafone cu sms la nr 100. cum spuneam, la prajeala, am dat si eu cateva ca sa vad ce intrebari au. idioate evident. la ora si in acel stadiu al ostilitatilor (eram in cluj la midi la ricardo) mi s-a parut amuzant.
ok. simt ca am facut cea mai mare greseala pe 2008. am aflat ulterior ca un sms = 1 euro in fundul vodafone si m-am oprit. doar eu. odata intrat in concurs in fiecare zi fara exceptie am primit 2 sms-uri care ma indeamna sa continuu. in ultima saptamana cele 2 sms-uri au devenit 4 spre 6. hooo idiotilor!!!!! din octombrie pana acum ma terorizeaza cu sms-uri. i-am sunat. mi-au spus ca nu au cum sa ma stearga pana nu se termina concursul si ca mi-am dat acordul pentru aceste sms-uri odata ce am intrat in concurs. nu frate, nu mi-am dat niciun acord, nu scria si nu te anunta nimeni ca vei fi inundat cu sms-uri. deci la muie hamesitilor!

nu e primul meu incident cu vodafone! dupa ce mi-au fost furate tigarile din bagaje cand am plecat asta vara la londra de pe baneasa (nicio legatura cu operatorul, era doar o piesa din complotul de a-mi strica mica vacanta), vodafone-ul vroia sa-mi blocheze nr desi eram cu totul platit la zi, iar termenul de plata al facturii in curs era peste vreo 7 zile. detalii alta data!

3 comentarii:

Tony Adax spunea...

vodafone e cea mai de cacat retea de telefonie mobila

Geometria lu' Veve spunea...

asteptam cu maxim interes t-mobile in romania.

doar nume spunea...

foarte bine in sensul de amuzant scris.

Trimiteți un comentariu