21 ian. 2009

frustrari pietonale

sunt pieton desi visez cu drag si dor la momentul in care voi deveni sofer. in general ma grabesc, nu ma arunc pe treceri, incerc sa nu-i incurc pe bietii soferi. dar 90% dintre acestia, in stilul bizonescian, nu ar opri decat daca chiar te arunci pe zebra dupa ce ai asteptat vreo 3 minute sa opreasca cineva. sa nu mai vorbim de verdele la semafor pe care il am eu, dar tot eu tre sa-i dau prioritate boului cu volan care are verde intermitent la dreapta. ba boule, tu imi dai mie prioritate, nu eu tie.
la faze de genul asta injur si arat degetul. pana acum nu s-a oprit nimeni la mine, deci ma consider norocoasa. insa dincolo de orice ingaduita, jungla soferilor e plina de bacterii carora le-a dat mama lor carnet. cand am o zi buna, ma misc ca melcul pe trecere. gen, de razbunare.
si sa nu uitam - 90% din femeile la volan sunt niste vaci blonde.
gata, m-am racorit.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu