23 ian. 2009

ce-am vrut sa spun azi si n-am facut-o

eu sunt omul din care intai iese instinctul si primul impuls. diplomatia nu prea este prietena mea si duc lupte si chinuri puternice pentru a-mi educa aceasta latura, de care am foarte multa nevoie, momentan mai mult in plan personal decat profesional. diplomatia este buna in foarte multe momente, dar sictirul de oamenii care traiesc in romania ma face sa o dau la o parte si sa spun ce-mi trece prin cap si ce cred sincer, fara prea multe regrete si menajamenete. romanul nu e omul facut sa priceapa si valoreze diplomatia sau ironia fina, asa ca uneori chiar nu merita sa te mai obosesti.
ce introducere mare am scris. azi vreau sa inaugurez o noua eticheta "tacerea e o bratara stransa prea tare" si voi scrie pe blog fraze si replici pe care am vrut sa le dau si n-am facut-o. din diplomatie. voi avea astfel un barometru al gradului meu de diplomatie dar si al reversului medaliei - frustrarea. sa incepem.

"unde ai vazut tu ca mi-am facut cafea? e ceai!!! erai langa mine cand l-am facut."

"eh semanati mult, mai ales in privinta banilor"

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu