14 ian. 2009

cateva vorbe de seara plus filme

eram pe punctul de a incepe sa ma laud voios ca azi nu am fumat deloc. gresit. una tot a evadat din pachet in plamanii mei. asa, pur si simplu. eu de fapt nu am niciun fel de implicare in treaba aceasta. sunt nevinovata!

in alta ordine de cuvinte am vizionat urmatoarele:
cidade de deus - creme de la creme
the sience of sleep - oarecum creme, dar nu chiar ma creme. il notam drept supraevaluat
aeon flux - un sf de bun simt. mi-a placut de-a dreptul. spun asta ca sa nu fac un elogiu de-o pagina domnisoarei charlize theron, pe care am iubit-o din primele secunde de sweet november si a carei frumusete este incredibila.
wind chill - da da, so called horror exact pe gustul meu. foarte da.

sunt in pana de filme de groaza. prefer un anumit gen, fara macel, fara criminali psihopati, fara carnagii, cat mai mult suspans, putin paranormal, nu foarte mult, le-as numit thrillere psihologice paranormale, trebuie sa aiba un talc. singurul mai crud care mi-a placut a fost saw, pt ca este un film destept. mi-a placut the ring. best of. mi-a placut the happening.
deci, am o rugaminte celor 2-3 maxim 4 cititori pe care cred ca ii am: niste sugestii de filme de groaza asa cum am descris mai sus, please! multumesc in avans!

1 comentarii:

Karolina spunea...

iti recomand the village, nu e tocmai horor insa ptr mine e horror. Nu m-am uitat la el pentru ca ma streseaza rau horrorurile INSA am vazut un trailer si cred ca e interesant.

Si-ti mai dau un tip: apuca-te sa vezi toate filmele care au luat premii la Globul de aur. Multe sunt bune.

Trimiteți un comentariu