12 ian. 2009

berlin 1

16 ore de condus (pacat ca nu am si eu carnet). 1700 de km si mult soare. drumuri romanesti libere si pline de luminite. dimineata ungara gri si cetoasa. apoi soare. gps-ul prajit a lui C4 ne-a bagat prin dresda. frumos oras. in berlin am ajuns seara devreme. aglomeratie pe karl marx strasse.
gazda nu era acasa. am luat cheia de la un prieten. M si L ne-au facut o scurta vizita. somn.
trezit relativ devreme. micul dejun la mcdonalds. la ei exista si mccafe iar latte machiato-ul e delicios. plimbare. stop in fata vitrinei de la karlstadt.pantofi superbi. imi repet de o mie de ori ca suntem low budget si ca nu trebuie sa-mi cumpar nimic. dar, pantofii erau si ei low budget. asa ca intram, ne holbam, analizam, cautam. nu gasim, apoi gasim. alte masuri, dar si alte modele. si pana la urma tot am cumparat o pereche de pantofi.
plimbare frumoasa. soare mult. frig acceptabil. harti la orice statie. putin metrou. gresim statia. la metrou nu au bariere. atat de multa incredere au in bunul simt al calatorilor.reluam metroul de la alta statie. kurfurstedam strasse. branduri branduri branduri. C1 invins de foame. oprim in subway. frigul incepe sa ma ameninte.
plimbare inapoi. metrou spre casa.
Bin, gazda noastra a ajuns. lenevim.apoi ne pregatim de club.
taxi. o revad pe Amaya. la Weekend coada mare. intram in fata. trecem in noul an pe terasa. frig crancen. lume nebuna. berlinul explodand in artificii din toate partile. privelistea este superba. Bin pune muzica foarte calda. rezistam putin afara si mergem inaintru. si de aici au urmat 19 ore de muzica superba, revederi supriza, lume de ibiza, Zip extraordinar, tunel cu Ricardo. privelistea de la etajul 13 este tripanta si nespus de frumoasa.
to be continued

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu