19 dec. 2008

yeeey!

am gasit caciula ! . nu exact cea din visul meu, dar e best of romanian market. mai aveam putin si-mi luam de pe net. so, ca s-o citam pe izzie din grey's anatomy : "yeeeey" (am mentionat vreodata cat de mult iubesc grey's anatomy? foarte foarte foarte mult)

parca mi-e putin dor de zapada. nu multa, putina, cat nu mai am senzatia ca e un vesnic noiembrie. degeaba luminitele, tarabele si rafturile pline de sclipiceli smotrocite, sferice, agatatoare si cantatoare. degeaba reclamele cu colinde de la tv. btw niciun colindator prin metrou pana acum. natiunea bucuresteana a progresat putin.

cum spuneam, zapada, fulgi, putin frig care sa-mi inroseasca varful nasului (restul se va ascunde in textile de sezon) si sa dureze 3 zile, apoi sa iasa soarele, sclipitor si sa ma ascund fericita dupa ochelarii de soare.

azi am vazut/intalnit:
- una bucata pitzi blonda platinata spre gri cu radacinile negre ca pacura, prea solarizata cu geanta rooooz si cizme rooooz si geaca de lac.
- una bucata geanta SH, f ciudata, pe care am ezitat sa mi-o iau si acum regret de mama foocului.
- doua copilitze cu rasete molipsitoare si masti de pisica.
- un taximetrist cu marea vechime de 3 zile
- un motan alb negru
- print la metrou pt opera "alba ca zapada!

azi mi-a plecat de 2 ori metroul de sub nas.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu