9 dec. 2008

past tense clubbing

de cateva zile ma tot gandesc la silver. m-am distrat excelent in locul ala.
ce e silver? un club in centrul vechi. mai bine spus o hruba mica, dar care se umplea repede cu oameni ok. din pacate consistenta populatiei nu ramanea aceeasi, iar nedoritii meseni de after apareau si ei pe acolo.
si cu toate ca se auzea prost si aerisirea nu mergea, iar locul iti putea trezi ascunse tendinte claustrofobe, am tras niste afteruri strasnice acolo. pentru mine la silver s-au intamplat cele mai misto afteruri, fara indoiala.
prima oara am fost acolo dupa o petrecere cu sven vath la kristal in noiembrie 2006. afterul cu radu, pedro si cunoscuti se tinea in alt loc, al carui nume nu mi-l amintesc, insa imi lasa rezonante referitoare la mitologie.
la silver punea praslea, era unul din primele afteruri care aveau loc acolo. eram cu at. am trecut pe acolo sa vedem cum e. si a fost ok.
incepand de atunci ok-ul s-a trasnformat intr-un must. fiecare dimineata de weekend sfarsea acolo. niciodata mai devreme de 11. am stat cu raresh si pana la 3. au trecut prin silver: luciano, sven, argenis brito, chris wood si altii. unii din ei chiar si prin pupitru.
petrecerea venea de la sine. era loc "de dat in cap". fara complicatii. uneori prea plin. cand il umpleau oamenii cunoscuti, era cel mai bine.
utima ora am fost si m-am distrat in silver la un after cu radu acum un an. afterurile cu radu erau intr-un mare fel. mixa pentru noi. si cat de frumos se simtea.
acum 2 veri am facut afterul mai mult pe afara din club, explorand ruinele de langa.

acum nu as mai merge acolo. trecute-s vremurile. afterurile si locurile de after sunt cea mai consumabila chestie in clubbing. nimic nu rezista mai mult de un sezon sau doua, adica un an, un an jumate maxim. lumea de after e mult mai urata si s-a facut din ce in ce mai urata de-a lungul timpului.

mi-e sincer dor de afterurile la silver. in ilo tempore...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu