25 dec. 2008

just today

nu va urez craciun fericit. eu nu-l serbez, eu nu urez. oricum depinde doar de voi cum il simtiti cu sau fara urarile unora sau altora.
azi am stat si m-am uitat pe poze vechi. revelionul 2006-2007 si prima mea excursie la ibiza in 2006. anii ce-au trecut au fost foarte plini. am simtit gol in stomac si furnicaturi uitandu-ma la poze, uitandu-ma la mine si la ceilalti. amintindu-mi senzatii, momente, franturi de intamplari, vorbe si personaje. m-am schimbat extrem de mult impreuna cu toti care erau in jurul meu atunci, care mai sunt si astazi, dar s-au inmultit si s-au facut mai frumosi, majoritatea. si au devenit mai calzi. acum ne unesc mult mai multe momente impreuna. pentru mine, acestia sunt cei mai frumosi ani. liceul si facultatea n-au fost nimic.
conjuncturile s-au schimbat si ele. intr-un fel si timpul petrecut impreuna. am evoluat, frumos, cald, sincer.
pozele nu m-au facut sa-mi fie dor de acele timpuri. ci doar sa observ cu bucurie schimbarile si prezentul, care este frumos datorita tuturor lucrurilor care s-au intamplat in ultimii ani.
de abia acum simt o unda de maturitate in mine, amintindu-mi cum eram atunci.
si mai presus de toate, muzica a ramas cel mai puternic lucru care se gaseste in noi toti, care ne-a facut sa fim oameni frumosi, buni, culti, selectivi. niciunul dintre noi nu are o viata normala, carierista. niciunul nu tanjeste dupa bani si averi. toti ne simtim oarecum stingheri privind natiunea care ne inconjoara. noi am ramas cei care iesim veseli si ametiti dintr-un club la mijlocul zilei, intr-o zi gri pe care o facem roz si o provocam sa rada cu noi. lumea ne priveste ciudat dar noi radem in continuare si emanam o dragoste de viata, chiar daca in fiecare dintre noi se ascund si dimensiuni mai intunecate si triste. pe care insa le vom depasi, pentru ca am invatat sa fim buni, toleranti si sa avem rabdare.

1 comentarii:

Delice spunea...

sa ai grija de tine

Trimiteți un comentariu