13 dec. 2008

a fi sau a nu fi turist - late london trip

Nu suport calatorii care isi fac poze lor alaturi un obiectiv turistic. gen : "tare frate am fost la big ben" si "eu si piramida de la louvre". c-mon people, nu puteti sa renuntati la show off nici macar cand va plimbati?!?
am foarte putine poze cu mine din excursiile mele. evit in continuu. nu prea imi place sa fac poze, dar din cand in cand ma loveste. si incerc sa evit cliseele. pozez street art si outdoor-uri, nume de strazi si obiective din unghiuri ciudate. texturi si culori. peisaje ample. detalii.

mi-a venit aceasta defulare din cauza blogului unei foste colege de liceu.si care a fost la londra. textul e neinspirat iar pozele sunt din seria "eu si big ben", "eu si leul din trafalgar square", neaparat "eu si figurile de ceara" si sa nu uitam "eu si schimbarea garzilor la palat".

sunt un turist atipic. am fost si eu in londra. chiar de 2 ori. am fugit de obiective spre stradute mici si mai frumoase decat parlamentul si st paul's la un loc. am nimerit in china town fara sa am habar ca acolo e. am mancat sushi intr-unul dintre cele mai mici restaurante de sushi pe care l-as fi putut gasi. am mancat sandwish-uri de la pret-a-manger pe un sezlong din hyde park pentru ca am coborat la statia gresita de metrou. am petrecut cele mai frumoase ore prin ploaie alaturi de ghidul meu care stie exact ce inseamna sa descoperi singur misterul unui oras.
am evitat pub-urile, so not cool, galagioase si pline de englezi beti. am mers in schimb la o seara de jazz abstract, din care n-am inteles nimic si care nu mi-a placut, dar cu care ma mandresc. atunci am mers si cu overgroundul. statiile aveau oricum niste nume imposibile.

am fost la bar de bowling si karaoke. care iar nu mi-a placut. deloc. englezii se distreaza dubios. sunt galagiosi. ele sunt galagioase ca niste gaste, dar grase ca niste vaci.si foarte nepoliticoase.si se imbata mai rau ca ei.
am ajuns la after in habar nu am care colt al londrei.

am gasit cea mai buna conexiune de 3 autobuze din old street in clapham common. am gasit traseul perfect din luton in clapham common. mi-am cumparat fara sa vreau un brat de placi dintr-un mic magazin din notting hill. impreuna cu c ne-am luptat cu toate liniile de metrou suspendate ca sa ajungem in notting hill. si incununarea eforturilor mele anti-turism clasic - am refuzat turul londrei si al tamisei. c-mon, ce poate fi mai plictisitor decat un ghid oficial, o mana de turisti hamesiti care fac poze in continuu si un sir de obiective pe care le-as putea vedea in poze pe net

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu