11 dec. 2008

fashioning degeaba

sunt inamica mall-urilor. fiecare vizita acolo imi lasa intrebarea retorica "oare de ce am venit aici?". ieri am fost in vitan. tinta: o caciula ruseasca cu blana sintetica sau ceva de pus pe cap, manusi de satin si manusi de dantela.
of couse nimic interesant. de fapt am gasit o caciula superba dar tare mi-e ca era blana naturala. era toata din blana. nu am indraznit sa intreb cat costa anyway.
m-am ales doar cu un fular negru, simplu si dragutz. black will always be black.

in rest. magazinele sunt triste. foarte triste. peste tot bascute tricotate. total nepotrivite pentru mine. nici gand de manusi.

maine cred ca voi incerca la altul. nu-mi pun sperantele in niciunul. oare cand vom ajunge si noi sa putem comanda orice de pe net?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu