23 nov. 2008

despre craciun si alti demoni

eu sunt din categoria "i soooo hate christmas". binineteles ca nu a fost mereu asa, ci exact opusul, adica iubeam craciunul. eh, caruselul asta numit viata schimba macazul destul de des, asha ca te pomenesti in cu totul alt film, fie brusc, fie lent.
dar nu "de ce?" e intrebarea, ci, "anul asta altceva?". da. anul asta am hotarat sa fortez nota si sa imi impun sa-mi placa craciunul. mi-am propus sa-mi iau beculete si sa le pun in colturi, mi-am propus sa iau brad si sa-l pun in sufragerie. da da, brad intreg, adevarat. mi-am propus sa ma uit la filme despre craciun, sa port sosete si manusi rosii si sa ascult colinde comerciale. de fapt imi propun sa imbratisez total partea comerciala a craciunului, savoarea cheesy, gretoasa, sa ma oblig sa-mi placa. va fi ca un sirop de tuse turnat pe gat. will it work this time?

2 comentarii:

Delice spunea...

Siropul asta de tuse will make u feel good. Nu vrei sa-ti brad in ghivechi cu noi? Think over it. :P

Visual Geometry spunea...

ma gandeam la un brad mare, parasit in piata pe 25 :). oricum si ghiveciul e o idee buna, dar pt un brad micut, ca nu am unde sa-mi tin un brad mai mare, stii f bine.

Trimiteți un comentariu