25 oct. 2008

fantomele

am in dulap trei fantome. le-am gasit la trei luni dupa marea revolta a spiritelor de la est. cred ca le-a atras furtuna de pulovere si zdranganitul metodic al cataramelor in usa.
fantoma cu un pantof verde ma intreaba la fiecare sfarsit de luna daca nu i-am gasit si celalalt pantof. prima oara am crezut ca e fantoma cenusaresei, dar nu, e chiar ea insasi si nu si-a pierdut pantoful, ci l-a zvarlit furioasa cand fantoma ciufulita a facut prajituri de nori la cina si nu a invitat-o. stie ca eu nu am nicio pereche de pantofi verzi asa ca imi va fi usor sa-i zaresc fostul proiectil.
fantoma ciufulita e cea mai vorbareata. si nu stie niciodata cat este ceasul. isi incepe toate conversatiile prin a intreba cat este ora, si nu se mai opreste. mi-a promis demult un tort de nori, dar la mine in dulap nu ploua niciodata.
cea de-a treia fantoma creste lalele argintii pe raftul de jos, printre fustele mele. e fantoma care viseaza ca intr-o zi va iesi din dulap si va gasi o camera plina cu alte fantome la fel de visatoare ca ea. dar de fiecare data eu ii spulber iluziile. e foarte timida si mi-a marturisit ca nu a fost niciodata indragostita.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu