12 oct. 2008

culturalizarea cajual

cand am plecat, in avion am terminat De ce iubim femeile
in cele 5 plus 2 ore pe care le-am petrecut in aeroportul din koln, am citit Cum sa prinzi pestele cel mare a prajitului de Lynch.
pe insula mi-am luat vreo 5 carti dar de abia ma citit jumatate din In supa miso, al altui prajit, Murakami pe prenumele sau Ryu.

am un nou moment de amnezie temporara si nu-mi dau seama exact ce filme am vazut in aceasta vacanta...si scriind aceste cuvinte amnezia s-a disipat - Videodrome by David Cronenberg, Love in the Time of Cholera regizat de Mike Newell. mai bine citeam cartea inainte, ecranizarea m-a lasat rece. si daca tot suntem la javier bardem (absolut genial doar in no country for old men), am vizionat si Carne Tremula.
am inceput the Elephant Man, atat de alb negru, Hopkins tanar, Lynch cursiv. Din zona alb negru notam si Lolita lui Kubrik, un film de o naivitate enervanta.

aseara m-a inarmat cu multa ciocolata si am vazut cu f mare placere Charlie and the Chocolate Factory. si am hotarat sa fac o cura de Tim Burton. pur si simplu se potriveste ca o manusa lumii mele de acum. next one tonight e Sweneey Todd.

2 comentarii:

Delice spunea...

Da' pe mine de ce nu ma suni cand te sun? :(

VISUAL GEOMETRY spunea...

Ia-ma usor...ma reacomodez greu. inca nu-mi vine sa ies din casa.

Trimiteți un comentariu