26 oct. 2008

azi a fost una din zilele cele ciudate. a fost, dar parca n-ar fi fost. intr-un fel n-am simtit-o si in alt fel am simtit-o trecand ca una din fantomele din dulap. e ca atunci cand ti se pare ca observi ceva cu coada ochiului, ceva ce n-ar fi trebuit sa fie acolo si reusesti sa nu intorci capul, pentru ca ai reusit sa te convingi ca totul a fost doar in mintea ta.
m-am trezit in soare evadand de sub draperii si pana sa-mi alung paianjenii somnorosi de pe ochi, m-am gasit sub un cer gri si trist de parca il pusese cineva la colt.

si cam atat. am inceput sa ma uit la dr house. aseara am vazut matrix reloaded. si am adormit de abia dimineata. acum mi-am pus alarma sa ma trezeasca la 10. urmeaza o noua saptamana...take a deep breath...and relax

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu